๖Ãleẋ ALEX insults players cs_italy

Hier kannst Du Dich wegen Fehlverhaltens anderer Spielern beschweren.

Here you can complain about misbehavior of other players.
Post Reply
User avatar
przemas
Spieler
Posts: 22
Joined: Tue 11. Mar 2014, 22:21

EN

Hello once again. But I do not want to sneak up on a player Alex once again . Can you explain to this child that his unnecessary comments and insulting me and the players in my group are redundant . A player provoking writing stupidity and insults speaking through a microphone . Everything good is going to puki Alex begins to play . Rebels other players and thus spoil the friendly atmosphere that prevails in the game. Everything is good but being anonymous on the Internet can not be unpunished.

D

Hallo noch einmal. Aber ich möchte nicht auf einen Spieler Alex wieder schleichen . Können Sie auf diesem Kind, das seine unnötige Kommentare und mich zu beleidigen und die Spieler in meiner Gruppe sind redundant erklären. Ein Spieler provozieren schriftlich Dummheit und Beleidigungen durch ein Mikrofon sprechen . Alles Gute wird sich Puki Alex beginnt zu spielen . Rebels anderen Spielern und damit verderben die freundliche Atmosphäre , die im Spiel herrscht . Alles ist gut, aber als anonyme über das Internet kann nicht ungestraft bleiben .
Post Reply